Psí poslání

 Konečně jsem se dostala k téhle knize, která mě lákala už od té doby, co vyšla. U nás v knihovně byla pořád vypůjčená a nechtěla jsem si ji kupovat, přece jen, snažím se žít trochu ekologicky. Napsal ji Bruce Cameron, je zfilmovaná (a je to jeden z mála příběhů, kde jsem viděla první film a až poté četla knihu, ale film mě až tak moc nezaujal - moc si z něj už nepamatuju). Taky je to jedna z knih z mého jarního seznamu knih, které si letos chci přečíst. (Na seznam se můžete podívat tady.)

 Psí poslání jsem četla zrovna, když jsem ležela v posteli s něčím, co nejspíš byla lehčí forma chlapské rýmičky (už chápu, proč tak trpí), takže jsem se necítila na žádné náročnější čtení. Světe div se, v naší knihovně ji zrovna měli, tak jsem popadla tašku a vyrazila pro ni (Nezůstalo to jen u ní.). 

 Musím říct, že jsem nesáhla vedle. Krásně se mi četla, bavila mě a vyhovovalo mi, že má celkem krátké kapitoly, takže když jsem byla už unavená, většinou mi stačila dočíst jedna až dvě stránky do konce kapitolky. Taky to byla první kniha, která byla z pohledu zvířete, kterou jsem kdy četla (když nebudu počítat pohádky jako dítě). Cameron to podle mě napsal hrozně dobře, často jsem se usmívala, když jsem četla psí myšlenkové pochody (například že všechna zvířata kromě psů jsou naprosto tupá). Děj mi také moc pěkně ubíhal, autor hezky prokládal klidnější části s pasážemi, kde bylo více akce. Také se mi líbilo, jak se Baileyho vědomí postupně vyvíjelo a uměl používat dovednosti ze svých minulých životů.

 Jsem moc ráda, že jsem si tuhle knížku přečetla, i ve svém stavu jsem ji zvládla přečíst za tři dny (stihla bych to za dva, kdybych neusnula). Určitě ji můžu doporučit, je to hezké odpočinkové čtení. Dávám jí 9/10. A co my víme, třeba to tak doopravdy funguje.

Helmii


Komentáře

  1. Když někdo napíše, v komentáířích líbí se mi tvůj dess, tak to značí o tom, že si článek nečetl. Dnes to tedy popřeme a uděláme to naprosto naopak. Máš hezký vzhled blogu! Takový jednoduchý. Ono, když jsem to četl (Už se k tomu konečně dostávám :D) tak jsem si říkal, že se mi k tvému psaní líbí ta jednoduchost okolo. Něco jako kombinace příběhu filmu a jeho vizuální stránky.

    Zrovna když si byla nemocná, tak jí už měli. :/ To je smutné, ale ty si byla silná žena a ZVLÁDLA si to! Ano, naštěstí i muži dnes mohou věřit ve feministmus. :D

    Líbí se mi, že se omezuješ kvůli přírodě a né kvůli penězům. :D Většina lidí, to má protože si to nemůže dovolit, proto nechodím do kina a už si ani neplatím Cinema City klub, ale děláš to protože ti to příjde ekologické! :) To je milé a tak logické. Já občas se dívám na staré grotesky a říkám si: „Dnes v současnosti se dokola opakují nové seriály. Chápu, že si na sebe musí vydělat ale i staré seriály jsou dobré a lidé nemusí sledovat ten stejný seriál dvakrát." Capitan America měl pořad v roce 1960. Ale je to něco úplně ÚPLNĚ jiného než Marvel filmy z MCU. Je to spíše detektivka bez efektů na které jsme zvyklí.

    První tvá kniha, co si četla z pohledu zvířete - Teď mně tak napadá. V česku máme blog. http://crombie-pise.blog.cz/ Náhodou je to společné v tom, že se to píše také z pohledu psa nikoliv člověka.
    Líbí se mi konec ohledně toho, že se ti kniha líbila a že sis myslíš, že by to tak skutečně mohlo fungovat. Já si to namyslím.

    Díky za článek. Byl hezky sepsaný. Líbí se mi, že ses dostala ke knize, kterou sis přála. :) Je zajímavé, že si prvně viděla film a přestě, že tě nezaujal, tak ses těšila na knihu. :) Mně zaujala nedávno přednáška, jak to z čího pohledu to berete, tak se umíte do pohledu té postavy vcítit a prožít to s ní. Člověk může porozumět i psovi. Tenhle je fiktivní ale je to hezké.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zase po roce (možná i po delší době)

Diplomka, byt, státnice...

My nejsme my