Aplikace Anybooks

 Už v předchozím článku jsem se o této aplikaci zmiňovala a dnes bych o ní ráda napsala víc. Jedná se o aplikaci, která je zdarma na Google Play  (bohužel se asi nedá stáhnout na iPhone), ve které jsou zdarma tisíce knih ke stažení. Knihy jsou v angličtině a je tam jak jednoduchá literatura, tak nějaká složitější díla (na která zatím nemám odvahu).



 Na aplikaci se mi hodně líbí, že když si stáhnete nějakou knihu, která má více dílů, aplikace vám ukáže, jak se jednotlivé díly jmenují, jak jdou po sobě a ve většině případů jsou taky stáhnout. Taky se mi líbí, že když vyhledáte jméno autora, zobrazí se vám všechny knihy, které jsou v aplikaci momentálně přístupné.

 Když si nějakou knihu rozhodnete přečíst, jednoduše si ji přidáte do vlastní knihovny. Když ji otevřete, vpravo dole se vám ukáže počet stran a na které stránce zrovna jste. Když kliknete dolů doprostřed na stránku, objeví se vám menu, ve kterém si můžete vybrat ze čtyř ikon. 


 Kapitoly (úplně vlevo), kde se vám po rozkliknutí ukážou všechny kapitoly a kliknutím mezi nimi můžete projíždět. Druhou ikonou je posuvník, pomocí kterého rychleji projíždíte knihou. Taky tam je tlačítko zpět, které vás vrátí na stránku, ze které jste se začali posouvat. Třetí (a moje nejoblíbenější) tlačítko je nastavení jasu (posuvníkem snižujete či zvyšujete) a nastavení denního, nočního nebo automatického režimu. V denním režimu je pozadí bílé, v nočním černé. Při automatickém režimu se denní a noční režim střídá podle času. Posledním tlačítkem je zvětšení nebo zmenšení písma.

 I když já osobně z telefonu čtu nerada, tady mi hodně vyhovují ty denní a noční režimy, díky kterým mě v noci ze čtení tak nebolí oči. Další výhodou je, že si nepotřebuji rozsvítit, když si chci číst, takže brzo ráno nikoho neprobudím. Upřímně řečeno, je to asi moje nejoblíbenější aplikace na čtení (protože nemám podsvícenou čtečku). Určitě ji doporučuji vyzkoušet.

Helmii

Komentáře

  1. To zní dobře, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za tip. Rozhodně si tuto aplikaci stáhnu. Tvůj blog se mi opravdu líbí, moc ráda se sem vracím.

    OdpovědětVymazat
  3. Tohle zní moc dobře, taky nemám podsvícenou čtečku, kupovala jsem ji už hrozně dávno, takže tohle je lepší varianta než svítit a všechny budit. :-) Ráda vyzkouším, díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  4. já jsem proti čtečkám a čtení z mobilu. jediná možnost, kdy z mobilu čtu, je když knihu zapomenu a chci si číst. takže tak.. ale každopádně to zní hodně dobře a tip pro nějaké ty chvíle, kdy moje hlava zapomíná, použiju. není moc aplikací, co toto nabízí a ještě ke všemu zdarma!

    OdpovědětVymazat
  5. U tohohle by mě zajímalo jak je to s autorskými právy, protože to se dnes kolem e-knížek hrozně řeší (e-kniha není jenom ten soubor do čtečky ;) ), navíc, já nejsem kdovíjaká fajnovka ale číst knížky z mobilu je pro mně hardcore :D

    OdpovědětVymazat
  6. Super! Akorát za mě se angličtina ještě neučila a já neumím tímto jazykem ani kváknout :D.

    OdpovědětVymazat
  7. Chtěla bych začít číst v angličtině, takže to vypadá jako bezva tip na zdroj četby v angličtině.

    OdpovědětVymazat
  8. hmm to vypadá super, mrknu! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zase po roce (možná i po delší době)

Diplomka, byt, státnice...

My nejsme my