Zase po roce (možná i po delší době)

    Tak jsem tu zase po dost dlouhé době. Nevím proč, ale k blogování mě to nějak táhne, často přestanu, ale nakonec mi to začne chybět a vrátím se. Možná to je tím, že jsem s mým blogem vyrůstala, měla jsem jej opravdu vymazlený... no a pak se rozhodli zrušit blog.cz a já o něj přišla. 

   Život se mi popravdě otočil 180°, nebudu lhát. Začala jsem od srpna v nové práci, učím na jedné malotřídní škole. Do toho jsem stále studentem, protože se mi nedaří zdolat moje poslední státnice. Vždycky jsem si přála být dospělákem a až jsem se jím stala, zjistila jsem, že to fakt není tak, jak jsem si jako dítě představovala. Fakt nestíhám jezdit každý víkend někam, nechodím spát pozdě (popravdě, chodím spát dřív, než když jsem byla dítě)... Ale nechci, aby to vyznělo tak, že bych se ráda vrátila do dětských let. To rozhodně ne. Jsem ráda, že mám za sebou tu dobu, kdy jsem byla tak nějak ztracená.

   Asi bych si to tu chtěla pojmout jako takový můj online deník, místo, kde si utřídím své myšlenky po dlouhém dni, třeba i zaznamenám nějaké hlody "mých" dětí v práci. Kam se budu ráda vracet, pročítat si mé myšlenky zpětně...

   No, sama pro sebe jsem si tu "připravila půdu" pro moje další utřídění myšlenek. :)


Moje výhledy cestou do práce v únoru.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Co mě láká - Jaro 2019

Dopisy na konec světa