7 dní v uzavřené zóně

   Původně jsem o tomto tématu psát nechtěla. Opravdu ne. Ale momentálně se s tím vyrovnávám už sedmý den a zjistila jsem, že se asi potřebuju vypsat. 

   Jak jste asi pochopili z názvu, bydlím v oné uzavřené zóně Litovelska, kde máme zákaz vycházet ven, pokud to není nezbytně nutné. Takže jsem už týden zavřená doma. Podnikám procházky do sklepa pro brambory, na zahradu na sluníčko (ani nevíte, jak moc jsem za tu zahradu vděčná). Ale bohužel se nám dnes zatáhlo, chumelí, a tak nezbývá nic jiného, než sedět na zadku doma.

    Nechci tu ale vypisovat jen negativa. Tahle domácí izolace mi toho totiž i hodně dala. Vážně. Jedním z mých novoročních předsevzetí bylo naučit se stojku. Tenhle týden jsem měla tolik času na trénink, že už se do ní dostanu a udržím se v ní naprosto sama, bez opory. Taky jsem konečně stihla zasednout ke všem restům ze školy a dokonce mě to i začalo bavit, protože je to nějaká aktivita, u které se rozvíjím. Včera jsem si dobrovolně otevřela a pročítala hodinu skripta. Jen tak. Abych nevyšla ze cviku. 

   Taktéž jsem se naučila péct skvělé housky! Zkoušela jsem tvar rohlíků, ty mi ale nešly, tak jsem udělala pletýnky. Byly nadýchané a do večera jich všech osm zmizelo. Také teď dost čtu. Za březen jsem zatím přečetla tři knihy:

  1. Jeden temný trůn - Kendare Blake
  2. Řbitov zvířátek - Stephen King
  3. Chlapec za klíčovou dírkou - Stephen Giles
    Čtvrtou knihou je Temný experiment ze série Stranger Things, myslím si, že tu dočtu dnes. Pokud teda dnes nebudu malovat. A nebo stihnu obojí. A taky se mi letos daří číst knihy, co mám doma. A když zrovna na žádnou z těch, co mám doma není nálada, mám i spoustu e-knih. Díky za ně!

    Cvičím 6x týdně! A nezapomínám si plánovat jídelníček. A medituju skoro každý večer. Takže jo, je blbý, že nás nepustí z města, Je prostě blbý že přítele neuvidím ještě minimálně týden, protože je mi smutno už teď. Ale zároveň mám najednou strašně moc času na všechno, co jsem chtěla dělat, ale odkládala to... 


Komentáře

  1. Musí to být opravdu náročné. Jsi borec, když to takhle zvládáš. Jsem vděčná za to, že oba dva chodíme do práce. Člověk se tam aspoň trochu odreaguje.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám pocit, že z toho, jak jsem zavřená, začnu za chvíli chodit po stropě. Ale je pravda, že se mi zatím vážně daří plnit úkoly do školy, číst a jak jsi i ty zmiňovala, konečně cvičit, protože je najednou spousta času, který čeká na zaplnění. Přeji hodně štěstí ať se z toho nezblázníš!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuji za milé komentáře. Ještě nás minimálně týden čeká, snad to na konci příštího týdne pořád budu vidět tak optimisticky. Hlavně na sebe dávejte pozor. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou věci, se kterými toho člověk moc nenadělá, a tohle je jedna z nich. Jsem ale přesvědčený, že optimistická mysl dokáže zázraky. Tak držím palce, však i armáda mikroorganismů nakonec odtáhne a svět se zase zazelená :-).

    OdpovědětVymazat
  5. Je dobře, že se ti takhle daří využívat volný čas.
    Osobně se mi víc daří dělat věci, když mám nějak jasně vymezený volný čas. Když ho mám (zdánlivě) nekonečně mnoho, špatně se mi dokopává k věcem.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Co mě láká - Jaro 2019

Dopisy na konec světa

Zase po roce (možná i po delší době)