První týden semestru


Best desk organization college books ideas #organization 

   V dnešním článku bych ráda napsala pár řádků o mém prvním týdnu nového semestru. Oproti tomu minulému mám docela pěkný rozvrh, takže nikde nemusím 6 hodin čekat. Po prvním týdnu už mám také rozmyšleno, kdy budu stíhat jaké sporty.

  Taky jsem zatím velmi spokojena s vyučujícími, pokaždé jsme se domluvili tak, aby vše vyhovovalo nám i jim (často se nám kryjí předměty a první týden se to vždy snažíme doladit, abychom stíhali chodit všichni na všechny přednášky i cvičení, čekala bych, že ve třetím ročníku budeme mít už nejlepší rozvrhy, bohužel ještě ne). 

   Mnohem méně příjemné bylo zjištění, kolik seminárních prací mě v tomto čtvrt roce čeká. Vlastně do každého pedagogického předmětu si musím začít zpracovávat portfolio, což je pro mě novinka a jsem z toho upřímně řečeno nervózní už teď. První práci prezentuji už za 12 dní, do didaktiky výtvarné výchovy - ještě jsem ani neotevřela barvy (ale už mám plán). Na druhou stranu mám radost, že se mi rozšíří šanon s mými pracemi. 

   V pár předmětech jsme už i probírali, to mám upřímně řečeno radši, než ty zbytečné úvodní hodiny. Denně dojíždím, proto mě štve, že občas přijedu brzo ráno kvůli 10 minutám na přednášce a pak čekám dvě hodiny na další úvodní hodinu. V minulých semestrech jsem v těchto pauzách chodila na kafe, teď ale asi začnu navštěvovat knihovnu nejspíš i dřív, než před zkouškami...

   Mám-li to shrnout, celkově jsem zatím spokojená, ještě jsem nepřišla na nic, co by mě od studia odradilo a těším se, až se dozvím zase o něco víc potřebného k mé specializaci.

Komentáře

  1. Jsem ráda, že tě studium baví, já osobně jsem moc ráda, že už to mám za sebou. :-D Boje o rozvrh si pamatuji jako by to bylo včera, seminární práce mě doháněly k šílenství a celkově škola nebyla úplně moje parketa. S tím dojížděním ti úplně rozumím, já dojížděla nejprve na VŠ do Jihlavy dvě hodiny tam a dvě zpět, potom do Prahy, což vyšlo s přestupy víceméně nastejno. Znám tak ten pocit, kdy kvůli pěti minutám jsem hodinu a víc seděla na nádraží a čekala, až vlak nebo autobus dorazí. Držím palce, ať se ti ve studiu daří! :-)

    Lucka z Seriouszone

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zase po roce (možná i po delší době)

Diplomka, byt, státnice...

My nejsme my