Novoroční předsevzetí

Na letošek jsem si na sebe vymyslela pár novoročních předsevzetí. Každý rok se mi nějaká splnit podaří, nějaká naopak ne. Letos to vypadá slibně, je únor a už mám nějaké splněné, na dalších usilovně pracuji (a do některých jsem se ještě nepustila). 

Jedno z těch splněných je například mnou napsaná písnička. Ještě ji teda neslyšel nikdo kromě mě, ale nepřijde mi nějak hloupá. Jako další mám už pomalovaná plátna, která jsem dostala na Vánoce.  A také jsem se pustila do knih, které mi doma leží nepřečtené - zatím jsem na šesti přečtených knihách, sedmá je knížka, která na mě čekala ne na poličce, ale v Kindlu. Naopak jsem se ještě pořád nepustila do tréninku stojky (zkoušela jsem to jednou, po tréninku rukou a pohmoždila jsem si prst).

Jak to máte s novoročními předsevzetími vy? Přijdou vám hloupá, zbytečná...? Nebo naopak motivační prostředek k tomu, abyste dosáhli svého cíle?

47 Motivational New Year Quotes If Resolutions Didn't Work For You

Komentáře

  1. Tak to jsi dobrá!
    Já si předsevzetí nedávám, přijdou mi zbytečná. Pokud něco opravdu chci změnit/udělat, tak nepotřebuji Nový ani nový rok ..

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zase po roce (možná i po delší době)

Diplomka, byt, státnice...

My nejsme my