Manželovo tajemství



   Musím říct, že tato kniha na mě pomrkávala už opravdu dlouho (vlastně od toho dne, co jsem v knihovně narazila na část police s knihami od autorky Liane Moriaty). Po přečtení Sedmilhářek jsem věděla, že vážně chci číst další autorčiny knihy.

   Knihu jsem četla na Kindlu, proto fotka knížky není moje. Během semestru se Kindle stává mým nejlepším kamarádem, často mám totiž tak plný batoh ostatních věcí, že si nedokážu představit, kam bych dala ještě knihu o několika stovkách stran. A taky jsou e-knihy levnější, než papírové knihy, nezatěžují tolik životní prostředí (a můj batoh).

Manželovo tajemství   Ale zpátky k mému názoru na knížku. Příběh jsem si vychutnávala plnými doušky, autorčin styl psaní mě prostě baví. Na jednu stranu jsem chtěla knihu přečíst co nejrychleji, abych se dozvěděla, jak dopadne, na druhou stranu jsem si ji zase chtěla šetřit (doufám, že nejsem jediná, kdo to tak občas s knihami taky má). Konec pro mě byl hodně zajímavý a epilog mi vzal naprosto dech. Četla jsem v recenzích výtky, že psychologie postav byla celkem plytká, což mi popravdě řečeno nepřišlo. Taky se mi líbilo rozdělení kapitol, ve kterých se prolínaly 3 příběhy, které se protly, nutilo mě to číst pořád dál a dál, hlavně těch napínavých částech.

   Bylo zajímavé číst o tom, co se může stát, když žijete v nějaké svojí představě pravdy a tu vaši jistotu vám jiná osoba vyvrátí. Jaký dopad to může mít na vás, ale i na vaše okolí. Autorka podle mě téma pojala opravdu zajímavě, donutilo mě to zamyslet se nad sebou a nad tím, jak bych v situaci postav reagovala. Došla jsem k závěru, že bych nejspíš skončila někde pod zámkem na lécích. 

   Celkově se mi knížka opravdu moc líbila, velmi dobře se mi četla (nejen) v autobuse a myslím si, že to rozhodně není takový ten typický, ženský román. 



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Co mě láká - Jaro 2019

Zase po roce (možná i po delší době)

7 dní v uzavřené zóně