Jak zužitkovat sešity

   V dnešním článku bych se s vámi chtěla podělit o tipy na to, jak zužitkovat sešity, které máte doma. Já osobně jsem strašným milovníkem sešitů a zápisníků všech možných stylů a barev. V důsledku toho mám ve svém stole hromadu sešitů, které čekají na své uplatnění. Jednou večer jsem si uvědomila, že je trochu škoda, že některé sešity mi zde leží už třeba pár let a já do nich prostě nechtěla psát, protože byly hezké, a tak jsem si sedla a popřemýšlela nad tím, jak je mohu využít.

   1. Zápisník pro blog

       Jako první mi na mysli vytanul můj zápisník, který používám pro blog. Plánuji si v něm články, zapisuji nápady na nové články, poznámky ke knihám apod. Tenhle způsob plánování mě drží už dost dlouho.

   2. Zápisník na knihy

      Další způsob využití pro tyto sešity, který sama používám, je zápisník na knihy. Mám dva - jeden, do kterého si píšu pouze název a autora knihy (vedu si ho už třetím rokem) a druhý, kam si o těchto knihách píšu (na způsob Zápisníku milovnice knih). 

   3. Sešit na citáty

      Možná to zní trochu hloupě a zbytečně, ale zapisovat si citáty, které se vám líbí a tu stránku si poté vyzdobit malůvkami je opravdu uklidňující činnost.

   4. Univerzální blok

       Pro mě na vysoké škole naprostá nezbytnost. Většinu zápisů z přednášek a cvičení si zapisuji do notebooku, ale občas si zapomenu dát notebook na nabíječku, nebo ho pro jistotu nechám doma úplně. A přesně v tomto momentu jsem za tento blok strašně šťastná. Taky si do něj na konci semestru dělám výpisky ze skript (lépe si to tak osvojím). 

   5. Diář 

       Neboli Bullet journal. Sama jsem tomuto trendu tak trochu propadla a pár měsíců jsem si kreslila vlastní diář do čtverečkovaného sešitu. Bohužel jsem pak skrz školu už neměla tolik času, tak jsem toho nechala a dělám si vlastní diář pouze pro plánování článků na blog.

   6. Záznamy cvičení

       Dlouhou dobu jsem si do jednoho sešitu zaznamenávala své pokroky při cvičení. Bylo to fajn, hlavně do posilovny, kde jsem si psala série, opakování a váhy, které jsem zvedla. Teď už mám chytré hodinky, do kterých si to v průběhu cvičení můžu zaznamenávat.

   7. Seznamy

     Seznam filmů, na které se chcete podívat, seznam oblíbených pochutin nebo třeba seznam míst, kde jste už byli. I na to můžete nějaký sešítek využít. Já si třeba vloni napsala seznam věcí, které bych chtěla dělat na rande (půlka z toho nevyšla :-D)

   8. Kreslení

       Nevyužitý čtverečkovaný sešit může dost dobře posloužit pro nácvik kreslení. Díky čtverečkům bude snazší trefit proporce a souměrnost.

   9. Self love journal

       Něco jako sešit sebelásky? Na Pinterestu je hromada seznamů s otázkami právě pro uvědomění si toho, že se máme rádi. Zrovna včera jsem si psala 5 fyzických rysů, které se mi na mě líbí. Také tam bývají otázky typu kde se vidím za 5 let, čeho bych v životě chtěla víc, nebo třeba co mi v daný den udělalo radost, rozesmálo mě.

   10. Deník

       Samozřejmě nemůžu opomenout starý dobrý deníček. Občas je totiž potřeba se ze všech starostí a trablí vypsat, nebo si naopak zaznamenat něco, na co bych nechtěla zapomenout.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zase po roce (možná i po delší době)

Diplomka, byt, státnice...

My nejsme my