Dopisování a dárky

   Kromě knih mám ještě jeden lehce introvertní koníček, a to je dopisování. Momentálně mám šest dopisních kamarádů, se kterými si více či méně pravidelně píšeme ručně psané dopisy. No a se dvěma z nich si posíláme i drobné dárečky. Třeba je někdo z mých čtenářů taky milovníkem ručně psaných dopisů a občas neví, co k dopisu přiložit. 
   Já osobně do dopisů dávám:
    Lined stationery and wedding envelopes | A Fabulous Fete ***How to properly line envelopes #envelopes #diy #cards #handmade #happymail #snailmail #snailmailrevolution #snailmailsupplies
  • Samolepky - ať už celá platíčka, nebo jednotlivé samolepky (mám ráda krabičky samolepek z Aliexpressu, jsou pěkné a cenově opravdu dostupné)
  • Čaj - čaje posílám hlavně na podzim a v zimě
  • Pleťové masky - pět z mých šesti dopisních kamarádů jsou ženy, takže maskou opravdu nešlápnu vedle u skoro nikoho
  • Pohlednice
  • Vylisované květiny
  • Prospekty míst, kde jsem byla
  • Záložky do knih
  • Malé kalendáře
  • Tužky/ propisky - pro lidi, kteří píšou často, je to opravdu užitečná věc
  • Dopisní papíry
  • Obálky
  • Kresby/ malby
  • Washi pásky - jejich výhodou je, že se dají po nalepení znovu odlepit, takže můžete namotat pár druhů a poslat
  • Jmenovky na dárky
  • Malé sešity
  • Lepíky
  • Básně
  • Seznamy věcí - oblíbené filmy, písničky, seriály,...
  • Kartičky s recepty
  • Trvanlivé sladkosti
   Toto jsou nejčastější dárky, které posílám v dopisech. Pokud byste náhodou po přečtení tohoto článku dostali chuť napsat pár dopisů, ale nemáte komu, mohu doporučit skupinu na Facebooku Dopisování - našla jsem tam právě svých šest dopisních kamarádů. Jaký mátě vztah ke klasickým dopisům? Psávali jste je, nebo ještě píšete? 


Komentáře

  1. Kdysi jsem psala dopisy docela často, teď už ne....

    OdpovědětVymazat
  2. Někdy mě zamrzí, že dopisování v téhle době hodně upadlo. Ale nejsem si úplně jistá, zda je to něco, čemu bych se dokázala věnovat. Přeci jen nejsem dobrá v konverzaci. Nebo spíš nevím, co bych do takového dopisu měla napsat. Navíc, když jsem bydlela s rodiči, tak můj otec nerespektoval soukromí a mou poštu skoro pokaždé četl, a pak mi ji teprve dal. Strašně mě to štvalo a věřím, že by toho byl schopen i dnes. Mohla bych si dopisy nechat posílat na adresu svého současného bydliště, ale to by se mě zase všichni vyptávali kdo a co mi píše. Což by mě taky nebavilo. :D
    Ale jinak tohle všechno zní moc hezky. Akorát já sama se k tomu asi nikdy nedokopu..

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Co mě láká - Jaro 2019

Dopisy na konec světa

Zase po roce (možná i po delší době)