Podivné město

 Podivné město je druhým dílem Sirotčince slečny Peregrinové od amerického spisovatele Ransoma Riggse. Poté, co jsem jedním dechem přečetla první díl, jsem se nemohla dočkat, až se začtu do pokračování. K mému nadšení přispěla i zajímavá anotace. Protože se mi v prvním díle Emma dostala pod kůži, byla jsem přirozeně zvědavá, jak se bude vyvíjet její vztah s Jacobem.

 Anotace: Mimořádná pouť, která začala v knize Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti, pokračuje. Jacob Portman se vydává se svými novými přáteli na cestu do Londýna, podivného hlavního města celého světa. Doufají, že zde naleznou lék pro svou milovanou ředitelku, slečnu Peregrinovou. Jenže ve městě ničeném válkou číhají nečekaná překvapení na každém rohu. A než Jacob dovede podivné děti do bezpečí, musí učinit důležité rozhodnutí, které se týká jeho lásky k Emmě Bloomové.

 Stejně jako první díl, se mi i tento díl četl velmi dobře, děj mi zase krásně ubíhal (asi i víc, než v prvním díle, který nás spíše seznámil s postavami v knize). Líbilo se mi, že příběh začal být o dost akčnější (jednou jsem málem zapomněla vystoupit, protože jsem chtěla dočíst napínavou část). Jen mi trochu začaly vadit fotky v knize. Jednoduše řečeno, přišlo mi, že jich je tam až moc. Chápu, že mladší čtenáře hodně fotek zaujme, mě by také nevadily, kdyby jich bylo jen pár, mně jich ale přišlo až moc. Já osobně jsem totiž čtenářka, která si radši všechny postavy a místa představí podle sebe, což bohužel s těmi fotografiemi už tolik nešlo.

 Celkově vzato se mi ale kniha líbila, bavila mě a určitě ji můžu doporučit jak mladším, tak dospělým čtenářům. Dávám jí 9/10.

Helmii

PS. Taky se hodí do Čtenářské výzvy pod téma číslo dvacet - Kniha s černobílou obálkou.


Komentáře

  1. V takovém sirotčinci se najde spousta pěkných sirotků, které máme chuť si přivlastnit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bezpochyby, taková slečna, kterou poslouchají rostliny? Krása! :-)

      Vymazat
  2. Mně se tenhle díl líbil, možná nejvíc ze všech :-)
    http://nikidelfin.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zase po roce (možná i po delší době)

Diplomka, byt, státnice...

My nejsme my