Stín kapradiny

 Na tohle dílo od Josefa Čapka jsem byla zvědavá, protože jsem od něj doposud nic nečetla. Podle anotace jde o sugestivní příběh s kriminalistickou zápletkou, což mě hodně zaujalo. Další plus pro mě bylo, že jsem si ji mohla začadit do Čtenářské výzvy jako knihu od autora, který napsal více než dvacet knih. Četla jsem vydání z roku 2018 od nakladatelství Fortuna Libri, dá se koupit v Levných knihách, kniha má 159 stran.

 Když jsem knihu začala číst, byla jsem trochu překvapena jazykem, který byl starší. Kvůli tomu mi trvalo déle, než jsem se do knihy pořádně začetla. Na začátku mi přesto příběh ubíhal svižně, bohužel ale po prvních čtyřiceti stranách mi začal připadat rozvleklý, pomalý a do čtení jsem se musela nutit. Sice bylo zajímavé, sledovat putování zločinců a proměny nálad, ale mně zkrátka jeho délka nesedla. Konec byl opět velmi zajímavý, ubíhal mi a posledních třicet stran jsem přečetla během chvilky.

SPOILER

 Jednání postav jsem moc nechápala a nesouhlasila jsem s nimi. Také mi přišlo zbabělé jejich chování na konci, kde se jeden z nich zastřelí, aby nemusel čelit trestu a hněvu ostatních.

KONEC SPOILERU

Celkově se mi tato knížka docela špatně četla, pořádně mě do děje vtáhl jen začátek a konec. Nechci říct, že by mě vyloženě zklamala, ale nebyla tak dobrá, jak jsem doufala, proto jí dávám 5/10.

Helmii


Komentáře

  1. Brachové zkrátka uměli rozproudit emoce. Občas. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Není to úplně můj šálek čaje, ale nezní to nejhůř. 5 bodů je zlatý střed. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Od Josefa Čapka jsem četla Lelio. Možná se podívám i na tohle.

    OdpovědětVymazat
  4. my jsme tuhle knížku rozebírali ve škole a taky na ní byli rozporuplný názory..

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zase po roce (možná i po delší době)

Diplomka, byt, státnice...

My nejsme my