Odpusť mi. Megan

 Tuhle knížku od Abbie Rushton jsem četla vlastně náhodou. Na Booktooku zrovna měli akci 1+1 zdarma a tak jsem si řekla, že si prostě nějaké dvě knížky, co mě zaujmou, objednám. No a právě jedna z nich je Odpusť mi. Megan, která mě zaujala krásnou obálkou. Taky jsem si ji zařadila do Čtenářské výzvy pod první téma - Kniha s názvem v rozkazovacím způsobu.

 Musím říct, že jsem moc ráda, že jsem si ji přečetla. Měla jsem ji přečtenou za tři dny (kdybych nebývala večer tak unavená, mám ji přečtenou i rychleji), četla se mi skvěle a vtáhla mě do děje, který mi neskutečně rychle ubíhal. Dalším důvodem, proč jsem ji četla tak rychle byla moje zvědavost, protože v anotaci se píše o tajemství, které dokonce připravilo Megan, hlavní hrdinku, o hlas a já chtěla co nejdříve zjistit, co se stalo.

 Moc se mi líbil popis vztahů mezi postavami a postupná proměna vztahů mezi Megan a Jasmine (nová dívka ve škole, která se chce stát s Megan kamarádkou).

 Co mě naopak trochu zklamalo, byl konec, který mi přišel z nějakého thrilleru. Pro mě byl už docela přehnaný a měla jsem pocit, že na těch třiceti stránkách je víc akce, než ve zbytku knihy dohromady. Trochu mi přišlo, jako by autorce děj připadl trochu nudný a tak to chtěla na konci zachránit hromadou překvapení a zvratů.

 Celkově bych o téhle knize napsala, že bude určitě bavit mladistvé (hlavní hrdince je patnáct let). Mně přišla jako fajn odpočinková kniha před spaním nebo do autobusu, občas jsem se nad ní trochu zamyslela, ale rozhodně mě nezasáhla tak moc, jak to dokážou jiné knihy, proto jí dávám 7/10.

Helmii


Komentáře

  1. Knížku znám, dala jsem ji mladší sestře k narozeninám - moc se jí líbila! Pak jsem na ní nějak zapomněla, ale letos se krásně hodí do výzvy, tak přemýšlím, že ji zařadím. Díky za připomenutí :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zase po roce (možná i po delší době)

Diplomka, byt, státnice...

My nejsme my