Bůh Černého lesa

 Bůh Černého lesa je další knihou, kterou jsem dostala na Vánoce. Protože jsem velkou fanynkou knih žánru fantasy, měla jsem z ní ohromnou radost. 

 Tato kniha je soubor dvanácti vybraných povídek, se kterými autoři soutěžili v literární soutěži Tovaryši kalamáře, soutěžní téma bylo Bestie. Sestavila ji Hana Fruhwirtová spolu s Janem Kravčíkem.  I když je v ní dvanáct povídek, dozvíme se pořadí pouze prvních tří míst a u zbylých devíti můžeme pouze hádat. 

 Moc se mi zde líbila rozmanitost. Každá povídka měla stejné téma, ale každý autor jej pojal podle svého a přišlo mi fajn, že před každou povídkou je věnováno pár řádků i autorovi. Překvapilo mě, že nejmladší autorka, uvedená v tomto sborníku navštěvuje teprve sedmou třídu základní školy. Taky se mi líbila různorodost stylu psaní povídek. Jediná povídka (Bílá tma) mi stylem psaní nesedla a nedala bych ji na třetí místo. Zbytek se mi četl moc dobře. Povídka Bůh Černého lesa si podle mého názoru první místo rozhodně zasloužila. Originální zápletka, skvěle promyšlené postavy, pro mě nečekaný konec. Další povídkou, která se mi moc líbila byla Nová generace. Trochu mi připomněla hru Detroit become human (Androidi si uvědomí sami sebe). Na téhle povídce se mi líbil popis vztahů, které si Eva (Android) utvářela ke svému okolí. 

 I tahle knížka se mi hodí do Čtenářské výzvy 2019. Zařadila jsem si ji do tématu kniha, která má na Databázi knih v době čtení méně jak deset komentářů. V době mého čtení neměla tahle kniha na DK žádné komentáře a jen dvě hodnocení. Mně přišla fajn, dávám jí 7/10.

Helmii


Komentáře

  1. Detroit u nás doma právě teď frčí :). Díky za knižní tip!

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, moc se mi líbí tvé stránky, rozhodně se sem budu vracet pro inspiraci. Jsem jaké milovnice knížek, tvé články pro mě budou přínosné. Snad nebude vadit když si tě přidám na svůj blog k oblíbeným stránkám.
    SlečnaZmatená

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milá slova, moc si jich vážím. A budu moc ráda. :-)

      Vymazat
  3. Tak mladá autorka? Wau. Taky jsem milovník fantasy a tohle zní dost zajímavě. Kde tu knížku splašit? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem koukala, slečna je moc šikovná! A nejsem si jistá, jestli se dá sehnat v kamenných prodejnách, ale dá se objednat na internetu. :-)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zase po roce (možná i po delší době)

Diplomka, byt, státnice...

My nejsme my